- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Mano BŪSTAS“ fiksuoja naujus paslaugų kokybės rekordus. Bendrovės Klientų patirčių centras trečiąjį šių metų ketvirtį į devynis iš dešimties klientų skambučius atsiliepė greičiau nei per 20 sekundžių ir tai yra bene geriausias rezultatas per visą įmonės veiklos istoriją.
Klientų pasitenkinimo indeksą (NPS) kasdien matuojantis „Mano BŪSTO“ Klientų patirčių centras per pastaruosius metus pagerino bene visus veiklos rodiklius, o klientų pasitenkinimą išaugino net 136 proc. Per šį laikotarpį žymiai pagerėjo klientų užklausų valdymas, aptarnavimo kokybė ir greitis, konsultantų gebėjimas čia ir dabar spręsti klientams aktualius klausimus.
Be to, pasiektas ir naujas rekordas – devyni iš dešimties į Klientų centrą skambinančių gyventojų sujungiami greičiau nei per 20 sekundžių. Prieš metus konsultantams greičiau nei per 20 sekundžių pavykdavo atsiliepti į 68 proc. klientų skambučių, o dabar šis rodiklis šoktelėjo iki 91 proc.
„Mano BŪSTO“ pav.
Tiesa, miestams paskelbus šildymo sezono pradžią šis rodiklis gali laikinai kiek sumenkti, kadangi šiuo laikotarpiu skambučių srautas įprastai išauga maždaug 40 proc. Tačiau jau po vienos ar dviejų savaičių, kai išsprendžiami šildymo pradžios klausimai, situacija vėl stabilizuojasi.
„Prieš keletą metų buvo paplitęs toks teiginys, esą prisiskambinti į „Mano BŪSTĄ“ yra sudėtinga, reikia ilgai laukti, kol atsilieps konsultantai. Galiu atsakingai pareikšti, kad šiandien toks naratyvas yra ne kas kita, o mitas. Dabar su mumis galima susisiekti daug operatyviau nei bet kada anksčiau ir greičiau nei su daugeliu kitų klientus telefonu konsultuojančių institucijų“, – sakė „Mano BŪSTO“ Klientų patirčių centro vadovė Gina Grigaliūnienė.
Dabar su mumis galima susisiekti daug operatyviau nei bet kada anksčiau ir greičiau nei su daugeliu kitų klientus telefonu konsultuojančių institucijų.
Jos teigimu, analizuojant apklausų duomenis, konsultantų pastangas kasdienių apklausų metu vertinantys įmonės klientai išskyrė tris savybes, kurias įvardija kaip stipriausias. Tai specialistų kompetencija, operatyvumas sprendžiant įvairaus sudėtingumo klausimus ir mandagus bendravimas.
„Mano BŪSTO“ Klientų patirčių centro vadovė pastebi, kad tokius klientų įvertinimus pavyko pasiekti nuolat peržiūrint veiklos procesus, investuojant į kokybės gerinimo sprendimus ir skatinant darbuotojų bendradarbiavimą.
Bendrovės konsultantai per mėnesį gauna vidutiniškai 40 tūkst. klientų užklausų arba daugiau nei 1 300 paklausimų per dieną. Suvaldyti tokius srautus yra nemenkas iššūkis. Tačiau Klientų patirčių centro specialistai ne tik susitvarko su užduotimis, bet ir nuolat gerina veiklos rezultatus.
„Mano BŪSTAS“ daugiabučių priežiūros paslaugas Lietuvoje teikia daugiau kaip 20 metų. Įmonės paslaugomis naudojasi per 190 tūkst. namų ūkių visoje Lietuvoje. Bendrovė priklauso holdingui, kurio akcijos kotiruojamos Varšuvos vertybinių popierių biržoje. Tai finansinio stabilumo garantas, kuris užtikrina įmonės veiklos skaidrumą ir patikimumą, o svarbiausia – klientų kaupiamųjų lėšų saugumą.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Citus“ projektai: Kaune ruošiamasi „Radio City by CITUS“ projekto antrojo etapo darbų pradžiai3
Kūrybiškų NT projektų ir vietokūros kompanijos „Citus“ Kaune, prestižiniame Žaliakalnio rajone valdomame projekte „Radio City by CITUS“ pradedamas antrasis etapas – pradėta priešprojektinių pasiūlymų vie&sc...
-
Žaliųjų atliekų aikštelės Kauno regione – viskas, ką reikėtų žinoti3
Niekam ne paslaptis, kad lietuviai visad mėgo sodininkystę, daržininkystę ir nuo senų senovės nevengia būti arti gamtos, ją puoselėja. Neatsilikdami nuo tendencijų, šiuolaikiniai Lietuvos gyventojai taip pat atsakingai rūšiuoja atlieka...
-
Po Molėtų gyventojų skundų dėl prastos geriamojo vandens kokybės – specialistų atsakas
Molėtų miesto gyventojams pranešus apie galimą geriamojo vandens taršą, UAB „Molėtų vanduo“ atliko bakteriologinį ir parazitologinį tyrimus. Specialistai pranešė, kad iš Molėtų vandenvietės miestui tiekiamas ...
-
D. Matijošaitis: nebuvo labai etiška spausti tėtį dėl „Vičiūnų“ gamyklos Kaliningrade (interviu)59
„Vičiūnai Group“ valdybos narys Dainius Matijošaitis sako, kad jo tėvui, Kauno merui Visvaldui Matijošaičiui, tekęs spaudimas dėl įmonės gamyklos Kaliningrade „nebuvo etiškas“. Pasak jo, į kilusius klausimu...
-
Turto bankas už pradinę 303 tūkst. eurų kainą parduos pastatus prie Balsio ežero
Turto bankas už pradinę 303 tūkst. eurų kainą aukcione parduos daugiau nei 250 kv. metrų ploto gyvenamosios ir ūkinės paskirties pastatus Vilniuje, prie Balsio ežero. Anksčiau pastatų kompleksas priklausė Valstybinių miškų urėdijai. ...
-
Valiutos keitimo lyderis „Valiuta24.lt“ – jau ir Kauno „Megoje“1
Valiutos keitykla „Valiuta24.lt“ – puikiai rinkai žinomas vardas, tad toliau plečia savo veiklą. Gegužės 2-ąją PLC „Mega“ (Islandijos pl. 32) atidarytas jau septintasis šalyje „Valiuta24.lt“ valiutos keit...
-
Vasariškas laimėjimo skonis – pristatomas „Šaltibarščių loto“4
Per žiniasklaidą nuvilnijo smagi žinia – lietuviški šaltibarščiai įvertinti kaip geriausia pasaulyje šalta sriuba. Šia proga loterijų organizatorė „Olifėja“ kviečia mėgautis ne tik „rožinės...
-
Aplinkos apsaugos agentūra turės iš naujo įvertinti Pagirių gamyklos poveikio aplinkai ataskaitą2
Regionų administracinis teismas įpareigojo Aplinkos apsaugos agentūrą iš naujo įvertinti įmonės „Homanit Lietuva“ Vilniaus rajono Pagirių kaime statomos medžio plaušo plokščių gamyklos poveikio aplinkai vertinimo ata...
-
Iš Bučos mokyklos projekto pasitraukus „BaltCap“, jis tęsiamas toliau: ieškoma lėšų12
Iš mokyklos-darželio Bučoje, Ukrainoje, statybos projekto pasitraukus privataus kapitalo fondų valdytojai „BaltCap“, projektas nesustojo ir tęsiamas toliau. ...
-
Keičiantis rinkos poreikiams, „Energijos taupymo centras“ atleidžia beveik visus darbuotojus4
Vandentiekio, šildymo ir oro kondicionavimo sistemų įrengimu užsiimanti Panevėžio įmonė „Energijos taupymo centras“ balandį dėl pasikeitusių rinkos poreikių energetikos srityje atleidžia didžiąją dalį darbuotojų. ...